Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen over de Amilishly Webshop. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur dan gerust een mailtje naar info@amilishly.nl en wij beantwoorden je vraag dan zo snel mogelijk.
Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer bij het artikel de gewenste hoeveelheid en klik op ‘Add to cart’ om het artikel aan je winkelwagen toe te voegen. Je vindt het icoontje voor de winkelwagen rechts bovenaan de pagina. Het aantal producten in de winkelwagen staat naast dit icoontje weergegeven. Klik op dit icoontje om de artikelen, die zich in je winkelwagen bevinden, te bekijken. Om verder te winkelen kun je op ‘Shop’ klikken om naar de categorie van jouw keuze te gaan. Klaar met winkelen? Klik op ‘Proceed to check out’ en doorloop de stappen. Meer informatie over het plaatsen van een bestelling vind je {hier}.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
iDEAL: tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving.
Bancontact: Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. De betaling wordt afgerond in de eigen internetbankieromgeving. Deze manier van online betalen komt overeen met het Nederlandse iDEAL.
PayPal: tijdens het bestelproces reken je af met je PayPal-account. Hiervoor moet je je wel eerst aanmelden bij PayPal. Via PayPal kan je betalen met je credit card of je eigen bankrekening. Omdat je gegevens beschermd worden door PayPal, is dit een zeer veilige betaalmethode.
Creditcard: Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. Als je de bestelling komt ophalen is het niet mogelijk om vooraf via creditcard te betalen. Bij het ophalen van de bestelling kun je pinnen of contant betalen, zie hieronder.
Kortingscode: heb je een kortingscode gekregen? Vul bij stap 1 in het bestelproces de code van de cadeaubon in bij het veld ‘coupon code’. Als er daarna nog een bedrag openstaat, kies je voor een aanvullende betaalwijze.
Hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Je krijgt daarnaast een e-mail op het moment dat je bestelling door ons is verstuurd naar het door jou opgegeven adres. Daarnaast krijg je via PostNL een mailtje met de Track&Trace code.
Wat zijn de verzendkosten?
Verzendkosten Nederland
Binnen Nederland: De verzendkosten voor alle bestellingen die door de brievenbus passen zijn €4,45. Voor pakketpost is dit €7,25. Alle bestellingen worden met track & trace verzonden. Deze code wordt verzonden naar het e-mailadres wat wordt opgegeven bij de bestelling.
Verzendkosten buitenland
België & Duitsland: De verzendkosten voor alle bestellingen zijn €12,00. Alle bestellingen worden met track & trace verzonden. Deze code wordt verzonden naar het e-mailadres wat wordt opgegeven bij de bestelling.
Wil je bestellen vanuit een ander land, neem dan even contact op via info@amilishly.nl om de mogelijkheden en de actuele verzendkosten te bespreken.
Afhalen van je bestelling is gratis.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Op het moment dat je bestelling verzonden wordt, verstuurt PostNL je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je de bestelling eenvoudig online kunt volgen.
Is het mogelijk mijn bestelling bij Amilishly op te halen?
Ja, het is mogelijk je bestelling af te halen bij Amilishly of op een beurs waaraan Amilishly deelneemt.
Neem voordat je bestelt even contact op via info@amilishly.nl om een afhaal-afspraak te maken, wanneer je de bestelling bij Amilishly wil afhalen.
Wanneer je de bestelling op een beurs wil afhalen, geef dan even via de ‘Order notes’ of mail aan op welke dag de bestelling op de beurs zal worden opgehaald.
Plaats daarna je bestelling via onze webshop en kies vervolgens de optie: ‘Afhalen bij Amilishly’.
Je ontvangt een e-mail dat je bestelling klaar ligt.
Adresgegevens:
Amilishly
Kleine Beer 36
2665WR Bleiswijk
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als je je bestelling op werkdagen voor 15:00 plaatst en betaalt, wordt je bestelling meestal dezelfde dag nog verzonden, maar in ieder geval binnen 48 uur. Bestellingen geplaatst op zaterdag en zondag, worden verzonden op maandag.
Uitzonderingen op deze verzenddata zijn tijdens vakanties of beurzen. Dit wordt altijd via een pop-up op de website gecommuniceerd.
Zendingen via PostNL hebben binnen Nederland een gemiddelde levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. maandag en feestdagen). Zendingen via PostNL hebben buiten Nederland een gemiddelde levertijd van 2-4 werkdagen (m.u.v. maandag en feestdagen).
Pre-order artikelen: artikelen die je bestelt in de pre-order, worden geleverd rond de vermelde verwachte leverdatum. De verwachte leverdatum is een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Let op: je bestelling wordt pas verzonden wanneer deze helemaal compleet is.
Een bestelling, die je wil afhalen bij Amilishly, zal binnen 1 werkdag klaarliggen (mits alles op voorraad). Je ontvangt hiervan een afhaalbericht.
Kan ik een artikel retourneren?
Je hebt na annulering 14 dagen om je product retour te sturen. Kijk {hier} voor meer informatie.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Tijdens het bestellen kun je artikelen verwijderen of toevoegen aan het winkelmandje. Is de bestelling afgerond, dan kun je via de webshop geen wijzigingen meer doorvoeren. Neem in dat geval even contact op via info@amilishly.nl en dan helpen we je verder. Neem ook contact met ons op als je een bestelling wil samenvoegen.
Waar kan ik een vraag stellen over een artikel?
Voor vragen, suggesties of klachten kun je een mail sturen naar info@amilishly.nl. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Ik heb een vraag over een Amilishly patroon, waar moet ik dan zijn?
Voor vragen over de Amilishly patronen, kun je een mail sturen naar info@amilishly.nl. We helpen je dan zo snel mogelijk verder, zodat je weer verder kunt haken of breien.
Ben je op zoek naar inspiratie? Kijk dan in onze Facebookgroep: {Klik hier}
Kan ik een cadeaubon voor de webshop gebruiken?
Op dit moment heeft Amilishly geen cadeaubonnen. Wel kun je gebruik maken van door Amilishly verstrekte kortingscodes. Meer informatie over het gebruik van kortingscodes vind je {hier}.
Ik heb een kortingscode. Geldt deze op alle producten?
Wanneer je een kortingscode gebruikt, geldt deze niet voor de volgende artikelen: boeken en tijdschriften.
Ook kan een kortingscode worden uitgegeven die alleen geldig is op een bepaalde productgroep. Indien dit het geval is zal dit altijd worden aangegeven.
De korting zal automatisch doorgevoerd worden en zichtbaar zijn in je winkelmandje.
Mijn kortingscode of cadeaubon werkt niet, wat moet ik doen?
Stuur ons even een e-mail naar info@amilishly.nl en we kijken graag met je mee.
De korting zal alleen worden berekend bij het correct invoeren van de juiste code. Dit wordt niet achteraf verrekend.
Accepteren jullie ook vvv bonnen?
Het is niet mogelijk om je webshop aankoop met VVV bonnen te betalen.
Hebben jullie ook een winkel?
We hebben geen fysieke winkel. Wel staan we met een pop-up winkel op evenementen als KreaDoe, de Handwerkbeurs en/of de Breidagen. Op welke evenementen Amilishly dit jaar te vinden is, wordt gecommuniceerd via de Amilishly Facebook en Instagram kanalen.
Kunnen de projecten die gemaakt worden met de Amilishly patronen ergens in het echt bekeken worden?
We hebben helaas geen fysieke winkel. Wel staan we met een pop-up winkel op evenementen als KreaDoe, de Handwerkbeurs en/of de Breidagen. Daar kunnen de projecten die te maken zijn met de Amilishly patronen, boeken en pakketten in het echt bekeken worden. Op welke evenementen Amilishly dit jaar te vinden is, wordt gecommuniceerd via de Amilishly Facebook en Instagram kanalen.
Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?
Ondanks dat wij ons inspannen om je de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Werkt het product niet naar behoren stuur even een e-mail naar info@amilishly.nl met een duidelijke omschrijving van jouw klacht, je ordernummer en eventueel een foto. We streven erna klachten zo snel mogelijk op te lossen.